.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: گيلان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي
استاندار گيلان گفت: اين استان از هر نظر آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي است. به گزارش شمال نیوز به نقل از

استاندار گيلان گفت: اين استان از هر نظر آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  روابط عمومي استانداري گيلان ،" مهندس علي عبدالهي " افزود: براي رفاه و آسايش ميهمانان و مسافران نوروزي به استان گيلان اقدامات و امكانات مختلفي پيش بيني شده است.

وي اضافه كرد: گيلان به دليل برخورداري از مواهب الهي زيبا و اقليم و شرايط جغرافيايي مناسب و محيطهاي گردشگري بسيار زياد و گوناگون چون دريا و جنگل هرساله در ايام نوروز و تابستان پذيراي مسافران بسياري است.

وي اظهار داشت: با توجه به حجم ورود مسافران در سال‌هاي گذشته به‌استان گيلان و با عنايت به بهار زود هنگام در سال جاري پيش بيني مي‌شود در ايام نوروز از نظر ورود مسافر و پذيرش ميهمان سال شلوغي را داشته باشيم.

وي افزود: به همين منظور با تمام قوا و امكانات سعي شده است توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي موجود در استان را براي پذيرايي از مسافران و گردشگران آماده كنيم.

استاندار گيلان گفت: در اولين گام مسيرهاي ورودي و خروجي جاده‌اي تحت كنترل و نظارت نيروهاي انتظامي و پليس راه استان قرار گرفته و محورهاي اصلي استان و نقاط حادثه خيز جاده‌ها به خصوص جاده قزوين - رشت كه بيشترين حجم عبور و مرور در اين مسير انجام مي‌شود كنترل بيشتري خواهد شد.

وي اظهار داشت: به منظور كاهش ترافيك جاده‌اي در محور قزوين - رشت بخشي از آزاد راه را در مسير رستم آباد - امام زاده هاشم كه آماده زير بار قرار گرفتن ترافيك را دارد بازگشايي خواهيم كرد تا با انجام اين كار شاهد كاهش ترافيك و تسريع در امر رفت و آمد خودروها باشيم.

" عبدالهي" ادامه داد: به منظور اسكان مسافران در يك نقطه مشخص و ارائه خدمات مناسب به آنان تعداد هفت كمپينگ در نقاط مختلف احداث شده كه هر يك از اين كمپينگ‌ها ظرفيت برپا كردن ‪ ۷۰۰‬چادر را دارند و در كنار اين مراكز سرويس‌هاي بهداشتي مناسب، نمازخانه و سرويس‌هاي رفاهي داير شده‌است.

وي يادآور شد: در زمينه گسترش مراكز رفاهي و پذيرايي با تلاش سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي ‪ ۲۲‬واحد پذيرايي و هتل در استان گيلان آماده شده است كه با احداث اين مكان ‪ ۶۰۰‬تخت و چهار هزار و ‪ ۴۶۰‬صندلي براي ميهمان پذيرها و رستوران‌ها به ظرفيت استان اضافه شده است.

او افزود: زيباسازي معابر، پاكسازي ورودي شهرها و جاده‌ها، نظافت سرويس‌هاي بهداشتي و تعمير و نگهداري نمازخانه‌هاي بين راهي از ديگر اقداماتي است كه اداره راه و ترابري استان و شهرداري‌ها در حال انجام آن هستند.

استاندار گيلان اظهار داشت: به منظور حمايت از حق مصرف‌كنندگان ، اداره تعزيرات حكومتي و سازمان بازرگاني استان تيم‌هاي نظارتي را از ‪ ۱۵‬اسفند ماه فعال كرده‌اند كه بر قيمت‌ها و نحوه توزيع كالاها نظارت مستقيم و مداوم داشته باشند.

وي گفت: تمامي مراكز اسكان مسافران كه به صورت غير رسمي فعاليت داشتند با نظارت نيروي انتظامي و سازمان ميراث فرهنگي سازماندهي شدند تا مسافران با آسايش و آرامش بيشتري در اين مكان‌ها اقامت داشته باشند.

وي از احداث و تكميل موزه ميراث روستايي استان در پارك جنگلي سراوان از ديگر اقدامات انجام شده در راستاي توسعه فضاهاي گردشگري گيلان نام برد و افزود: در اين موزه آداب و رسوم معماري‌هاي مختلف استان گيلان به معرض نمايش گذاشته شده است.

" عبدالهي " همچنين به آماده‌سازي گروه‌هاي امداد جاده‌اي و اورژانس اشاره كرد و گفت: اين آماده‌سازي براي خدمات دهي و امداد رساني به حادثه ديدگان احتمالي در نظر گرفته شده است و با توجه به آمادگي و به كارگيري تمام ظرفيت‌هاي موجود در استان گيلان هيچ مشكلي درامر امداد رساني نخواهيم داشت.

استان گيلان در شمال كشور واقع شده‌است و سالانه پذيراي بيش از سه ميليون مسافر از نقاط دور و نزديك كشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.